DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 2774955-1.40197%
Lefkoşa
°

SABAHA KALAN SÜRE

DXD Global
Erşangil: Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi

Erşangil: Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi

HAKSEN Başkanı Salih Erşangil, kamu çalışanları arasında yıllardır süren maaş, barem ve özlük hakları eşitsizliği bulunduğunu belirterek, kamuoyunda “göç yasası” olarak bilinen düzenlemenin kaldırılması çağrısında bulundu.

ABONE OL
Haziran 27, 2026 16:04
Erşangil: Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi
0

BEĞENDİM

ABONE OL

“Yasa değişikliğinin yapıldığı tarihten önce girenlerle aradaki eşitsizliği kaldırmanın artık zamanı geldi.” diyen Erşangil, parça parça düzenlemeler yerine doğrudan söz konusu düzenlemenin kaldırılması gerektiğini ifade etti.

Erşangil açıklamasında “Polise yapılması düşünülen değişikliklerden; tüm kamu görevlilerinin de yararlanabilmesi için, bir bir yasalarda değişiklik yapacağınıza, direkt olarak göç yasasını kaldırınız. Böylece sadece polis teşkilatına değil, herkese bir faydanız dokunur.” dedi.

Erşangil, kamuda aynı işi yapan çalışanlar arasında farklı maaş ve hak rejimleri yaratılmasının adaletsiz olduğunu belirterek, tüm kamu görevlileri için eşitlikçi ve bütünlüklü bir düzenleme yapılması gerektiğini savundu.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.