Pembe Atölye’den verilen bilgiye göre, Nisan ayında Atatürk Kültür Merkezi’nde yer alan sergide eserlerin tamamına yakını satılarak, 880 bin 600 TL’lik gelir elde edildi. Bu gelirin tamamı Çocuk Onkoloji Servisi’ne bağışlanarak, infüzyon cihazı, pediatrik ile tıbbi malzeme ve aksam alınması için kullanıldı.
SAĞLIK
14 gün önceTÜRKİYE
14 gün önceTÜRKİYE
14 gün önceGÜNDEM
14 gün önceADLİ OLAYLAR
14 gün önceADLİ OLAYLAR
14 gün önceADLİ OLAYLAR
14 gün önce
1
Guterres, Kıbrıs görüşmelerini yeniden başlatmaya 'kararlı'!
2507 kez okundu
2
İran ülkenin güneyinde 10 trilyon fitküp gaz rezervi keşfettiğini duyurdu
2440 kez okundu
3
İnşaat Sektörüne “Özerk Yapı Merkezi” geliyor!
2423 kez okundu
4
Arıklı: Türkiye ile Bağlarımız Her Geçen Gün Güçleniyor
1816 kez okundu
5
Değeri 8 milyara yaklaştı
1563 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.