-CANLI AKTARIM / PELİN YÜKSELAY
Başbakan Yardımcısı, Turizm, Kültür, Gençlik ve Çevre Bakanı Fikri Ataoğlu, Cumhuriyet Meclisi Genel Kurulu’nda Güngör Düzenli Depolama Tesisi ve atık yönetimi konusunda yürütülen çalışmalara ilişkin açıklamalarda bulundu.Ataoğlu, tüm yerel yönetimlerle ve Türkiye Cumhuriyeti Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı yetkilileriyle bir araya gelerek çöp transfer istasyonlarının kurulması ve sıfır atık hedefi doğrultusunda çalışmaların sürdürüldüğünü söyledi.Güngör’de yaşanan yangınların kendilerini de rahatsız ettiğini kaydeden Ataoğlu, “Oranın yanması tabii ki hoşumuza gitmiyor” dedi.Sıfır atık hedefi doğrultusunda hazırlanan projelerde son aşamaya gelindiğini vurgulayan Ataoğlu, sürecin tamamlanması için önümüzdeki hafta Ankara’da temaslarda bulunacaklarını açıkladı. Ataoğlu, “Önümüzdeki hafta bu konuyla ilgili Ankara’ya gideceğiz ya da bu işle ilgili yetkililer buraya gelecek. Çalışmalarda sona yaklaşıldı” ifadelerini kullandı.Atık yönetimi ve çöp transfer istasyonlarına yönelik projelerin tamamlanmasıyla birlikte ülkenin sıfır atık hedefine bir adım daha yaklaşacağını belirten Ataoğlu, çalışmaların ilgili kurumlarla koordinasyon içerisinde sürdürüldüğünü söyledi.
SAĞLIK
10 gün önceTÜRKİYE
10 gün önceTÜRKİYE
10 gün önceGÜNDEM
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önce
1
Guterres, Kıbrıs görüşmelerini yeniden başlatmaya 'kararlı'!
2314 kez okundu
2
İran ülkenin güneyinde 10 trilyon fitküp gaz rezervi keşfettiğini duyurdu
2243 kez okundu
3
İnşaat Sektörüne “Özerk Yapı Merkezi” geliyor!
2226 kez okundu
4
Arıklı: Türkiye ile Bağlarımız Her Geçen Gün Güçleniyor
1630 kez okundu
5
HP tasarısının komiteye çekilmesi… Bakan Arıklı: Sağduyu galip geldi
563 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.