İran Cumhurbaşkanı Birinci Yardımcısı Muhammed Rıza Arif, bedeli ne olursa olsun Hürmüz Boğazı’nı kaybetmeyeceklerini belirterek, mülkleri olduğunu savunduğu boğazı “bir süre iyi değerlendirmediklerini” söyledi.

Yarı resmi Tesnim Haber Ajansı’na göre, Arif, başkent Tahran’da katıldığı bir toplantıda Hürmüz Boğazı’na ilişkin açıklamalarda bulundu.
Arif, Hürmüz Boğazı’nın kendileri için önemli olduğuna işaret ederek, “Bedeli ne olursa olsun Hürmüz Boğazı’nı kaybetmeyeceğiz.” dedi.
Hürmüz Boğazı’nın “İran’ın mülkü” olduğunu savunan Arif, “Hürmüz Boğazı zaten bize ait; bizim mülkümüzdü. Sadece bir süredir mülkümüzü iyi kullanamadık.” ifadesini kullandı.
Arif, dün yaptığı açıklamada da ülkesinin Hürmüz Boğazı üzerindeki “haklarının belirlendiğini ve meselenin kapandığını” savunmuştu.
GÜNDEM
Az önceTRAFİK KAZALARI
Az önceTÜRKİYE
Az önceDÜNYA
Az önceTÜRKİYE
Az önceTÜRKİYE
Az önceTÜRKİYE
Az önce
1
Guterres, Kıbrıs görüşmelerini yeniden başlatmaya 'kararlı'!
1717 kez okundu
2
İran ülkenin güneyinde 10 trilyon fitküp gaz rezervi keşfettiğini duyurdu
1644 kez okundu
3
İnşaat Sektörüne “Özerk Yapı Merkezi” geliyor!
1623 kez okundu
4
Arıklı: Türkiye ile Bağlarımız Her Geçen Gün Güçleniyor
1112 kez okundu
5
HP tasarısının komiteye çekilmesi… Bakan Arıklı: Sağduyu galip geldi
543 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.