Türkiye’de Voleybolun Unutulmazları Derneği, 6 Şubat 2023’te meydana gelen ve Hatay, Adıyaman, Kahramanmaraş ile Malatya’da büyük yıkıma yol açan depremlerde hayatını kaybeden, aralarında Şampiyon Melekler de bulunan 56 voleybolcuyu anmak amacıyla anıt park açılışı gerçekleştirecek.
Dernekten yapılan açıklamaya göre, “Depremle Unutmadıklarımız – Voleybolun Unutulmaz Evlatları” projesi kapsamında hayata geçirilen anıt parkın açılışı 16 Mayıs Cumartesi günü saat 16.00-18.00 arasında Hatay’ın Samandağ ilçesine bağlı Tekebaşı Mahallesi’nde yapılacak.
Açıklamada, anıt parkın yalnızca bir anma alanı değil, aynı zamanda hayatını kaybeden sporcuların isimlerinin ve hatıralarının yaşatılacağı kalıcı bir hafıza mekânı olacağı vurgulandı.
Gazimağusa’da Polis Darp Edildi: 2 Kişi Tutuklandı İçeriği Görüntüle
Voleybolun Unutulmazları Derneği, projeye destek veren tüm kişi ve kurumlara teşekkür ederek, spor camiasını ve vatandaşları açılışa davet etti.
SAĞLIK
6 gün önceTÜRKİYE
6 gün önceTÜRKİYE
6 gün önceGÜNDEM
6 gün önceADLİ OLAYLAR
6 gün önceADLİ OLAYLAR
6 gün önceADLİ OLAYLAR
6 gün önce
1
Guterres, Kıbrıs görüşmelerini yeniden başlatmaya 'kararlı'!
2112 kez okundu
2
İran ülkenin güneyinde 10 trilyon fitküp gaz rezervi keşfettiğini duyurdu
2031 kez okundu
3
İnşaat Sektörüne “Özerk Yapı Merkezi” geliyor!
2019 kez okundu
4
Arıklı: Türkiye ile Bağlarımız Her Geçen Gün Güçleniyor
1457 kez okundu
5
HP tasarısının komiteye çekilmesi… Bakan Arıklı: Sağduyu galip geldi
554 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.