İskele Belediyesi Orman Haftası dolayısıyla, İskele Belediyesi Koruluğunda fidan dikme etkinliği düzenledi. Dr. Suat Günsel Devlet İlkokulu İskele ile Şehit İlker Karter İlkokulu öğrencilerinin katıldığı etkinliğe İskele Belediye Başkanı Hasan Sadıkoğlu da eşlik etti. Çocuklarla birlikte zeytin fidanlarını toprakla buluşturan Başkan Sadıkoğlu, etkinlikle amaçlarının doğa sevgisini aşılamak olduğunu söyledi.

ORMAN HAFTASI KAPSAMINDA 50 ZEYTİN FİDANI, BELEDİYE KORULUĞUNA DİKİLDİ
İskele Belediyesi, Orman Haftası dolayısıyla, İskele Belediyesi adına oluşturulan koruluğa 50 zeytin fidanı ekledi. Bugün (27 Mart) gerçekleşen etkinlikle birlikte koruluktaki zeytin ve harnup ağaçlarının sayısı 230’a yükseldi. Şehit İlker Karter İlkokulu ile Dr. Suat Günsel Devlet İlkokulu İskele ’den öğrencilerin katıldığı fidan dikme etkinliğinde öğrencilere İskele Belediye Başkanı Hasan Sadıkoğlu da eşlik etti.
Çocuklarla yakından ilgilenen ve onları sorularını içtenlikle yanıtlayan Başkan Sadıkoğlu, zeytin fidanlarını da çocuklarla birlikte toprak ile buluşturdu. Kimi eline ilk kez çapa almanın şaşkınlığını yaşayan çocukların mutluluğu ve heyecanı görülmeye değerdi.
Dr. Suat Günsel Devlet İlkokulu İskele öğrencilerine okul müdürleri Cenk Vamık eşlik ederken, Şehit İlker Karter İlkokulu öğrencilerini öğretmenleri de yalnız bırakmadı.

SADIKOĞLU: “TOPRAK VE AĞAÇ SEVGİSİNİ KÜÇÜK YAŞTA ÇOCUKLARA AŞILIYORUZ”
Etkinlikte çocuklarla bir araya gelme fırsatı da bulan İskele Belediye Başkanı Hasan Sadıkoğlu, fidan dikim etkinliğinin sonunda açıklamada bulundu. 3 yıl önce oluşturdukları İskele Belediye Koruluğuna, Orman Haftası dolayısıyla, 50 adet zeytin fidanı diktiklerini bu fidanlarda birlikte koruluktaki ağaç sayısının 230’a yaklaştığını söyleyen Başkan Sadıkoğlu, bu etkinlikle, küçük yaşta çocuklara toprak, ağaç ve doğa sevgisini aşılamaya çalıştıklarını ifade etti. Bölge okullarına katkılarından dolayı teşekkür eden Başkan Sadıkoğlu, ağaçlandırma çalışmalarının devam edeceğinin de altını çizdi.
Dr. Suat Günsel Devlet İlkokulu İskele Müdürü Cenk Vamık da etkinlikteki konuşmasında değişen yaşam şartlarıyla nedeniyle çoğu çocuğun toprak ve doğayla bağını kopardığına dikkat çekerek, İskele Belediyesi’ni, çocukları toprak ve çapayla buluşturduğu için teşekkür etti.
Etkinlikte, İskele Belediyesi Sağlık Birimi hemşireleri de hazır bulundu.
SAĞLIK
13 gün önceTÜRKİYE
13 gün önceTÜRKİYE
13 gün önceGÜNDEM
13 gün önceADLİ OLAYLAR
13 gün önceADLİ OLAYLAR
13 gün önceADLİ OLAYLAR
13 gün önce
1
Gıdada hile alarmı! Listeye 54 yeni ürün daha eklendi! Sucukta boya, lahmacunda kanatlı eti çıktı!
675 kez okundu
2
Erdoğan: CHP’ye meydanı bırakmayacağız
440 kez okundu
3
Akaryakıta yeni zam kapıda! Tabelada değişim! İşte 31 Mart 2026 benzin, motorin fiyatı..
275 kez okundu
4
Sivas’ta yolcu otobüsü kazası: 7 ölü, çok sayıda yaralı var
246 kez okundu
5
KKTC’de izinsiz ikamet etme suçundan tutuklanan Sodiq Omotolanı Rasaq, Fuhad Ademola Salaudeen ve Ayan Ali 3 gün tutuklu kalacak
233 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.