Dipkarpaz’da 14 yaban eşeğinin vahşice katledilmesi ülkede büyük infiale neden oldu

Dipkarpaz’da 14 yaban eşeğinin ölü bulunması üzerine polis tarafından geniş çaplı soruşturma başlatıldı.
Polis Basın Subaylığı’ndan yapılan açıklamaya göre, olay dün saat 16.00 sıralarında, Dipkarpaz Çöplük Bölgesi’nin 500 metre kuzeybatısında tespit edildi. Eşeklerin ölüm nedenlerinin belirlenmesi için polis ve Veteriner Dairesi yetkilileri koordineli çalışmalar yürütüyor.
Taşkent Doğa Parkı ise sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, eşeklerin yakın mesafeden ateş edilerek öldürüldüğünü duyurdu. Açıklamada, hayvanların şiddet sonucu öldürüldüğü belirtilirken, hamile bir eşeğin doğum yapmaya çalışırken yavrusuyla birlikte öldürüldüğü ifade edildi.
SAĞLIK
11 gün önceTÜRKİYE
11 gün önceTÜRKİYE
11 gün önceGÜNDEM
11 gün önceADLİ OLAYLAR
11 gün önceADLİ OLAYLAR
11 gün önceADLİ OLAYLAR
11 gün önce
1
Guterres, Kıbrıs görüşmelerini yeniden başlatmaya 'kararlı'!
2347 kez okundu
2
İran ülkenin güneyinde 10 trilyon fitküp gaz rezervi keşfettiğini duyurdu
2276 kez okundu
3
İnşaat Sektörüne “Özerk Yapı Merkezi” geliyor!
2257 kez okundu
4
Arıklı: Türkiye ile Bağlarımız Her Geçen Gün Güçleniyor
1662 kez okundu
5
HP tasarısının komiteye çekilmesi… Bakan Arıklı: Sağduyu galip geldi
567 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.