DOLAR 46,4791 0.02%
EURO 52,9363 -0.4%
ALTIN 6.173,22-1,42
BITCOIN 2902202-3.01736%
Lefkoşa
°

SABAHA KALAN SÜRE

DXD Global
CİKLOS’TAKİ SEYİR TERASLARI GİRNE BELEDİYESİ’NİN KULLANIMINA VERİLDİ
  • Kıbrıs Detay
  • Genel
  • CİKLOS’TAKİ SEYİR TERASLARI GİRNE BELEDİYESİ’NİN KULLANIMINA VERİLDİ

CİKLOS’TAKİ SEYİR TERASLARI GİRNE BELEDİYESİ’NİN KULLANIMINA VERİLDİ

ABONE OL
Aralık 12, 2024 20:32
CİKLOS’TAKİ SEYİR TERASLARI GİRNE BELEDİYESİ’NİN KULLANIMINA VERİLDİ
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı ile Girne Belediye Başkanı Murat Şenkul, Ciklos Mevkii’ndeki seyir teraslarının düzenlenmesi konusunda protokol imzaladı.

Protokole göre Ciklos Mevkii’nde bulunan ve Karayolları Dairesi’ne ait seyir terasları, 10 yıllığına Girne Belediyesi’nin kullanım ve tasarrufuna verildi.

Protokol uyarınca söz konusu seyir terasları,  rekreasyon alanı, yeşil alan, büfe, araç park yeri ve ihtiyaç görülmesi halinde trafiği rahatlatmak maksadı ile bağlantı yolu ve veya kavşak yapımı için kullanılacak.

Girne Belediyesi, bunun karşılığında seyir teraslarının temizlik ve bakımından sorumlu olmakla birlikte, herhangi bir bağlantı yolu veya kavşak yapımından önce Karayolları Dairesi’nin onayını almakla yükümlendirildi.

Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Arıklı, imzalanan protokol sayesinde güzel bir alanı Girne Belesiyesi’nin kullanımına verdiklerini belirterek “Yerel yönetimlerle yaptığımız işbirliklerine yenisini ekledik. Eminim, Girne Belediyesi ve Başkan Murat Şenkul bu fırsatı en iyi şekilde değerlendirecektir. Girnelilere ve  halkımıza şimdiden hayırlı olmasını dilerim” dedi.

Protokole Karayolları Dairesi Müdürü Kazım Kafaoğlu ve Girne Belediye meclis Üyesi Hüseyin Çakır da şahit olarak imza koydu.   

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.