Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk, ölüm yıldönümünde Alayköy’de düzenlenen törenle anıldı.

Gönyeli-Alayköy Belediye Başkanı Hüseyin Amcaoğlu, ulu önder Mustafa Kemal Atatürk’ün ölüm yıldönümünde Alayköy Şehitler Caddesi’ndeki Atatürk büstünde düzenlenen anma törenine katıldı. Törende belediye meclis üyeleri, muhtarlar, sivil toplum örgütü temsilcileri, bölge okulları ve güvenlik güçleri de yer aldı.

Başkan Amcaoğlu, “Atamızı bir kez daha saygı ve özlemle anıyoruz. Atatürk’ün bizlere çizdiği yolda kararlılıkla ilerlemeye devam ediyoruz. Fikirleri ve inkılapları ışığında, onun gösterdiği yolda yaşamayı sürdüreceğiz” dedi.
Anma töreninde Atatürk’ün aziz hatırası önünde saygı duruşunda bulunularak çelenk sunuldu.

SAĞLIK
10 gün önceTÜRKİYE
10 gün önceTÜRKİYE
10 gün önceGÜNDEM
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önce
1
Gıdada hile alarmı! Listeye 54 yeni ürün daha eklendi! Sucukta boya, lahmacunda kanatlı eti çıktı!
675 kez okundu
2
Erdoğan: CHP’ye meydanı bırakmayacağız
436 kez okundu
3
Akaryakıta yeni zam kapıda! Tabelada değişim! İşte 31 Mart 2026 benzin, motorin fiyatı..
268 kez okundu
4
Sivas’ta yolcu otobüsü kazası: 7 ölü, çok sayıda yaralı var
244 kez okundu
5
KKTC’de izinsiz ikamet etme suçundan tutuklanan Sodiq Omotolanı Rasaq, Fuhad Ademola Salaudeen ve Ayan Ali 3 gün tutuklu kalacak
231 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.