İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, İstanbul’da uyuşturucu madde imalatçısı zehir tacirlerine yönelik düzenlenen “Narkoçelik-5” operasyonlarında 4 tondan fazla metamfetamin ele geçirildiğini duyurdu.
BAKAN YERLİKAYA OPERASYONU DUYURDU
Bakan Yerlikaya’nın sosyal medyadan yaptığı açıklamanın devamı şu şekilde; “Operasyonlarda 4’ü yabancı uyruklu olmak üzere toplam 8 uyuşturucu madde imalatçısı yakalandı.
“ÜLKEMİZİ SOKAK SATICILARINDAN TEMİZLEMEYE KARARLIYIZ”
Aziz Milletimizin bilmesini isterim ki; Ülkemizi zehir tacirlerinden ve sokak satıcılarından temizlemeye kararlıyız. Ülkemizin dört bir yanında zehir tacirlerine karşı operasyonlarımız artarak devam edecek.
3 FARKLI ADRESE BASKIN YAPILDI
İstanbul İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünce yapılan çalışmalar sonucu; İstanbul ili Beylikdüzü, Arnavutköy ve Bahçelievler ilçelerinde 3 farklı adrese düzenlenen “NARKOÇELİK-5” operasyonlarında; 108 çuval halinde üzerlik tohumuna emdirilmiş 4 ton 420 kg metamfetamin, 146 kg sıvı metamfetamin, 38 kg reçine halde metamfetamin ve165 kg aseton maddesi ele geçirildi.
“ALLAH AYAĞINIZA TAŞ DEĞDİRMESİN”
Operasyonları gerçekleştiren kahraman polislerimizi tebrik ediyorum. Allah ayağınıza taş değdirmesin. Milletimizin Duası Sizinle.”
SAĞLIK
12 gün önceTÜRKİYE
12 gün önceTÜRKİYE
12 gün önceGÜNDEM
12 gün önceADLİ OLAYLAR
12 gün önceADLİ OLAYLAR
12 gün önceADLİ OLAYLAR
12 gün önce
1
Altından tarihi düşüş! Gram altın, çeyrek altın, ons altın kaç TL? İşte detaylar
1165 kez okundu
2
Korkuyorum !..
1111 kez okundu
3
Enver Bahçeciler’in Ağır Ceza Mahkemesi’ne havale edilen davası Savcılığın en önemli tanığını hazır edememesi nedeniyle askıya alındı
440 kez okundu
4
Sahibine Mesajlar
424 kez okundu
5
MAKSAT YANDAŞLARI KORUMA MI? YOKSA GÜNDEM DEĞİŞTİRMEK Mİ?
400 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.