Mehmetçik – Büyükkonuk Belediyesinin yetki alanı içerisinde bulunan Yıldız Tepedeki KKTC ve Türk Bayrağı yıpranmışlığın resmini yansıtıyor.
Türk Bayrağının alt kısmı yırtılarak yok olurken, bu bayraklar gözler önünde olmasına karşın hiçbir yetkilinin dikkatini çekmeyerek Yıldız Tepede bir ayıbımız olarak dalgalanıyor.

Mehmetçik Belediyesi eski başkanı Cemil Sarıçizmeli zamanında böyle bir durumda yeri göğü inleterek eski başkanı yerden yere vuranların şimdi bu görüntü karşısında susması tepkinin büyümesine neden oluyor.
Bayrak en yüce değerdir diyerek mikrofonlarda bunu sürekli dile getirenlerin Türk Bayrağının bu görüntüsü karşısında suskun kalması, ikiyüzlü siyasetin bir göstergesi olarak yorumlandı.
Mehmetçik – Büyükkonuk Belediye Başkanı ile belediye yetkililerine tepkilerini dile getiren bazı vatandaşlar gönderdikleri mesajlarda böyle rezillik olmaz. Bayrağa saygı nerde diye soruyor
SAĞLIK
10 gün önceTÜRKİYE
10 gün önceTÜRKİYE
10 gün önceGÜNDEM
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önce
1
Guterres, Kıbrıs görüşmelerini yeniden başlatmaya 'kararlı'!
2305 kez okundu
2
İran ülkenin güneyinde 10 trilyon fitküp gaz rezervi keşfettiğini duyurdu
2234 kez okundu
3
İnşaat Sektörüne “Özerk Yapı Merkezi” geliyor!
2217 kez okundu
4
Arıklı: Türkiye ile Bağlarımız Her Geçen Gün Güçleniyor
1622 kez okundu
5
HP tasarısının komiteye çekilmesi… Bakan Arıklı: Sağduyu galip geldi
562 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.