Telekomünikasyon Dairesi, abonelerin, 31 Mayıs’a kadar olan borçlarını kapatmaları için son tarihin 15 Temmuz olduğunu duyurdu.
Telekomünikasyon Dairesi‘nden yapılan duyuruya göre, hesapları kapatılmayan ve açık hesapları bulunan abonelerin ses, data ve internet hizmetleri bilgisayar aracılığı ile kesilecek.
Ayrıca, Haziran 2023 ayı sonu itibarıyla Daire’ye 12 fatura dönemi üzeri borcu olan tüm abonelerin hatları iptal edilerek, abonelikleri sonlandırılacak.
Bu durumda olan abonelerin mağdur olmamak için en yakın Telekomünikasyon Dairesi Muhasebe gişesine veya antlaşmalı bankalara başvurarak borçlarını kapatmaları çağrısında bulunuldu.
SAĞLIK
12 gün önceTÜRKİYE
12 gün önceTÜRKİYE
12 gün önceGÜNDEM
12 gün önceADLİ OLAYLAR
12 gün önceADLİ OLAYLAR
12 gün önceADLİ OLAYLAR
12 gün önce
1
Gıdada hile alarmı! Listeye 54 yeni ürün daha eklendi! Sucukta boya, lahmacunda kanatlı eti çıktı!
675 kez okundu
2
Erdoğan: CHP’ye meydanı bırakmayacağız
439 kez okundu
3
Akaryakıta yeni zam kapıda! Tabelada değişim! İşte 31 Mart 2026 benzin, motorin fiyatı..
273 kez okundu
4
Sivas’ta yolcu otobüsü kazası: 7 ölü, çok sayıda yaralı var
245 kez okundu
5
KKTC’de izinsiz ikamet etme suçundan tutuklanan Sodiq Omotolanı Rasaq, Fuhad Ademola Salaudeen ve Ayan Ali 3 gün tutuklu kalacak
232 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.