Gazimağusa Belediyesi’nden verilen bilgiye göre, belediye kent genelinde sahipsiz hayvanların yaşam koşullarını iyileştirmek, kontrolsüz popülasyon artışını önlemek, halk sağlığı ile hayvan refahını korumak için çalışmalarına devam ediyor.
Gazimağusa Belediyesi Köpek Barınağı ve Rehabilitasyon Merkezi ile Sağlık Birimi Sorumlusu Veteriner Hekim İlke Sabit Soyer, konuyla ilgili açıklamasında, son 6 ayda 150 köpeğin kısırlaştırıldığını kaydetti.
Son beş yıllık süreçte 600’ü aşkın köpeğin kısırlaştırıldığı, kısırlaştırılıp kayıt altına alınan köpek sayısının 650’ye ulaştığını belirten Soyer, aynı dönemde 400 köpeğin rehabilitasyondan geçtiğini, 350 köpeğin de tedavisinin yapıldığını vurguladı.
Gazimağusa Belediyesi As Başkanı Veteriner Hekim Hüseyin Manik ise, sahipsiz hayvanlara yönelik çalışmaların hem hayvan refahı hem de kent yaşamı açısından büyük önem taşıdığını belirterek, bu yöndeki çalışmalarının kalıcı, sürdürülebilir ve insani çözümler üzerine kurulduğunu ifade etti.
Hayvancılar Birliği’nden Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı’na eleştiri İçeriği Görüntüle
Manik, “Hiçbir canlının yaşam hakkını yok saymadan, halk sağlığını ve kent güvenliğini de gözeten dengeli bir model için çalışıyoruz” dedi.
SAĞLIK
12 gün önceTÜRKİYE
12 gün önceTÜRKİYE
12 gün önceGÜNDEM
12 gün önceADLİ OLAYLAR
12 gün önceADLİ OLAYLAR
12 gün önceADLİ OLAYLAR
12 gün önce
1
Guterres, Kıbrıs görüşmelerini yeniden başlatmaya 'kararlı'!
2418 kez okundu
2
İran ülkenin güneyinde 10 trilyon fitküp gaz rezervi keşfettiğini duyurdu
2349 kez okundu
3
İnşaat Sektörüne “Özerk Yapı Merkezi” geliyor!
2333 kez okundu
4
Arıklı: Türkiye ile Bağlarımız Her Geçen Gün Güçleniyor
1725 kez okundu
5
Değeri 8 milyara yaklaştı
1563 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.