Polisi darp ettiği iddiasıyla yargılanan 22 öğretmenle ilgili davanın il görüşmesi bugün gerçekleşti. Öğretmenlerin 5 bin TL teminat yatırması koşuluyla tutuksuz yargılanmalarına karar verilirken, dava ise 15 Aralık 2023 tarihine ertelendi.
Öte yandan yargılanan öğretmenlerden biri olan Hasan Sarpten, konuyla ilgili kişisel sosyal medya hesabından açıklama yaptı.
Sarpten konuyla ilgili açıklamasında şu ifadeleri kullandı:
“Polisi darp suçuyla yargılandığımız davanın ilk görüşmesi yapıldı. Savcılık davayı ileri götürmede kararlı olduğunu belirtti, yargıç öğretmenler günümüzü kutladı ve 5 bin lira teminat karşılığı bizi serbest bırakarak duruşmayı 15 Aralık tarihine erteledi. Ardından ise mahkeme önünde ‘faşizme karşı omuz omuza’ sloganlarıyla öğretmenler günümüzü baskıcı zihniyete karşı kutlamaya devam ettik…
SAĞLIK
10 gün önceTÜRKİYE
10 gün önceTÜRKİYE
10 gün önceGÜNDEM
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önce
1
Guterres, Kıbrıs görüşmelerini yeniden başlatmaya 'kararlı'!
2330 kez okundu
2
İran ülkenin güneyinde 10 trilyon fitküp gaz rezervi keşfettiğini duyurdu
2259 kez okundu
3
İnşaat Sektörüne “Özerk Yapı Merkezi” geliyor!
2240 kez okundu
4
Arıklı: Türkiye ile Bağlarımız Her Geçen Gün Güçleniyor
1645 kez okundu
5
HP tasarısının komiteye çekilmesi… Bakan Arıklı: Sağduyu galip geldi
564 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.