Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Raif İlker Buran’ın Meteoroloji Dairesi Müdürlüğü görevinden alınması sonrası Kıbrıs Postası’na konuştu.
“Bir müdürü görevden almak en doğal hakkımdır.” diyen Arıklı, normalde diğer bakanların göreve gelmesi sonrası bütün ekibi yenilediğini, kendisinin böyle bir şey yapmadığını söyledi.
Buran ile ters düştüğü noktalar olduğunu, buna rağmen teknik eleman olması nedeniyle Buran’ın işine karışmadığını belirten Arıklı, Buran’ın kuraklık açıklamasına tepki gösterdi.
“Buran’ın kuraklıkla ilgili açıklaması Tarım Bakanlığı ve diğer birimlerden tepki gördü, görevden aldım.” diyen Arıklı, Buran sonrası Meteoroloji Dairesi Müdürlüğü’ne bakanlık müdürünün vekalet edeceğini de sözlerine ekledi.
NE OLMUŞTU?
Raif İlker Buran, kuraklıkla ilgili “Yarı kurak ya da bölgesel kuraklıkların yaşanacağı bir yıl öngörüyorum. Dengesiz yağışlar nedeniyle bir bölgede ürünler olurken diğer bölgede kuraklık yaşanabilir. Bu tahminler dünya için de geçerli. Bir ülke kuraklıktan kavrulurken, diğer ülkede seller yaşanabilir.” ifadelerini kullanmıştı.
SAĞLIK
10 gün önceTÜRKİYE
10 gün önceTÜRKİYE
10 gün önceGÜNDEM
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önce
1
Guterres, Kıbrıs görüşmelerini yeniden başlatmaya 'kararlı'!
2293 kez okundu
2
İran ülkenin güneyinde 10 trilyon fitküp gaz rezervi keşfettiğini duyurdu
2221 kez okundu
3
İnşaat Sektörüne “Özerk Yapı Merkezi” geliyor!
2204 kez okundu
4
Arıklı: Türkiye ile Bağlarımız Her Geçen Gün Güçleniyor
1614 kez okundu
5
HP tasarısının komiteye çekilmesi… Bakan Arıklı: Sağduyu galip geldi
561 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.