DOLAR 46,5045 0.05%
EURO 52,7802 -0.3%
ALTIN 6.077,09-1,07
BITCOIN 29045950.2366%
Lefkoşa
°

SABAHA KALAN SÜRE

DXD Global
Güney'e postayla 8 kilogram uyuşturucu geldi

Güney'e postayla 8 kilogram uyuşturucu geldi

Rum polisi, 30 yaşındaki Hintli şahsı 8 kilogram opioid sınıfı uyuşturucu ithal etmekten tutukladı.

ABONE OL
Haziran 24, 2026 12:31
Güney'e postayla 8 kilogram uyuşturucu geldi
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Haravgi gazetesi, bahse konu uyuşturucunun geçen pazartesi posta aracılığıyla geldiğinin tespit edildiğini yazdı.

Habere göre Avusturya’dan gelen “resim boya malzemeleri” menşeli şüpheli pakette yapılan aramada 40 naylon poşette tehlikeli madde olarak addedilen “papaver somniferum”(haşhaş) tohumları ve afyon haşhaşından elde edilen kurutulmuş kapsüller bulundu.

30 yaşındaki Hintli için mahkemede sekiz gün tutukluluk emri verildi.

Habere göre bahse konu şahıs bu ürünlerin tanıtım ve satışını TikTok üzerinden yapıyordu.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.