İçişleri Bakanlığı bünyesindeki Göç Yönetim Merkezi koordinasyonunda, kaymakamlıklar ve Polis Genel Müdürlüğü iş birliğiyle 6 ilçede eş zamanlı yapılan göç denetiminde yedi kişinin ülkede ikamet izinsiz bulunduğu tespit edildi.
Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre göre, kamu düzeninin korunması, kayıt dışı yaşamın önlenmesi ve düzensiz göçle mücadele amacıyla düzenlenen denetimlerde çok sayıda iş yeri, konaklama alanı ve çeşitli noktalarda kimlik ile izin kontrolleri gerçekleştirildi.
Denetimlerde tespit edilen kişilerden birinin 2019 yılından beri ülkede izinsiz ikamet ettiği belirlendi.
Haspolat'ta bazı bölgeler Cuma günü iki saat elektriksiz kalacak İçeriği Görüntüle
Yakalanan şahıslar hakkında yasal işlem, sınır dışı ve idari süreçler başlatıldı.
İçişleri Bakanlığı, düzensiz göçle mücadelede denetimlerin artırılarak sürdürüleceğini açıkladı; kayıt dışı istihdam ve izinsiz ikamet konusunda vatandaşların duyarlı davranması çağrısında bulundu.
SAĞLIK
10 gün önceTÜRKİYE
10 gün önceTÜRKİYE
10 gün önceGÜNDEM
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önce
1
Guterres, Kıbrıs görüşmelerini yeniden başlatmaya 'kararlı'!
2305 kez okundu
2
İran ülkenin güneyinde 10 trilyon fitküp gaz rezervi keşfettiğini duyurdu
2233 kez okundu
3
İnşaat Sektörüne “Özerk Yapı Merkezi” geliyor!
2216 kez okundu
4
Arıklı: Türkiye ile Bağlarımız Her Geçen Gün Güçleniyor
1622 kez okundu
5
HP tasarısının komiteye çekilmesi… Bakan Arıklı: Sağduyu galip geldi
562 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.