ABD ve İran arasındaki krizde gerilim söndürülemiyor. Gazeteci Yunus Paksoy’un aktardığına göre, ABD Hazine Bakanı Scott Bessent yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
“- Yapabileceğimiz ve yapmış olduğumuz şey, ülkede bir dolar kıtlığı yaratmaktır. Bu strateji, Aralık ayında İran’daki en büyük bankalardan birinin batmasıyla hızlı ve görkemli bir doruk noktasına ulaştı. Bankaya hücum edildi. Merkez bankası para basmak zorunda kaldı.”
“- İran para birimi serbest düşüşe geçti. Enflasyon patladı ve bu nedenle İran halkını sokaklarda gördük. İran liderlerinin deli gibi yurt dışına para transfer ettiğini gördük. Yani fareler gemiyi terk ediyor. Bu da sonun yaklaştığını bildiklerine dair iyi bir işaret.”
SAĞLIK
15 gün önceTÜRKİYE
15 gün önceTÜRKİYE
15 gün önceGÜNDEM
15 gün önceADLİ OLAYLAR
15 gün önceADLİ OLAYLAR
15 gün önceADLİ OLAYLAR
15 gün önce
1
İran ülkenin güneyinde 10 trilyon fitküp gaz rezervi keşfettiğini duyurdu
2457 kez okundu
2
Son Dakika: Tam 'barış geliyor' derken Trump'tan tehdit! 'Bombardıman uçakları gönderdik'
1320 kez okundu
3
Güneşsiz kalan bu köy güneşi satın aldı
1316 kez okundu
4
ABD'den kritik İran açıklaması: 'Rejimin adamları kaçıyor'
1244 kez okundu
5
Japonya'da aşırı kar yağışı 35 can aldı
1243 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.