Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, sosyal medya hesabı üzerinden ‘hız tespit kameralarının çalışmadığı’ ve ‘devletin iki ayda 92 milyon zarar ettiği’ yönündeki iddialara yanıt verdi.
Bakan Arıklı, “Devletin ceza toplayamamaktan zarar ettiğini söylemek, ayrı bir zekanın ve etik anlayışın konusu. Çalışıp çalışmadığını kontrol etmenin yolu ise basit. Bas gaza, yanından süratle geç. Ay sonunda cüzdanınla hesaplaşırken seni kandıranların hatırını sor…” ifadelerini kullandı.
SAĞLIK
16 gün önceTÜRKİYE
16 gün önceTÜRKİYE
16 gün önceGÜNDEM
16 gün önceADLİ OLAYLAR
16 gün önceADLİ OLAYLAR
16 gün önceADLİ OLAYLAR
16 gün önce
1
Guterres, Kıbrıs görüşmelerini yeniden başlatmaya 'kararlı'!
2605 kez okundu
2
İran ülkenin güneyinde 10 trilyon fitküp gaz rezervi keşfettiğini duyurdu
2544 kez okundu
3
İnşaat Sektörüne “Özerk Yapı Merkezi” geliyor!
2527 kez okundu
4
Arıklı: Türkiye ile Bağlarımız Her Geçen Gün Güçleniyor
1918 kez okundu
5
HP tasarısının komiteye çekilmesi… Bakan Arıklı: Sağduyu galip geldi
573 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.