Tabipler Birliği'nden dolgu ve botoks uyarısı… İçeriği Görüntüle
The Independent gazetesinde yer alan habere göre, Polonya’daki Nicolaus Copernicus Üniversitesinden akademisyenler, kahve ve balık tüketiminin ağrıya etkisine ilişkin araştırma yaptı.
Araştırmada, iki yıl boyunca 60 ila 88 yaşlarındaki 205 sağlıklı yetişkine balık ve kahve tüketimleri ile 10 puanlık ölçek üzerinden ağrı yoğunlukları soruldu.
Kahve tüketimini artıranlarda, azaltanlara kıyasla ağrı yoğunluğunda 6.56 puanlık artış görülürken, yağlı balık tüketimini artıranların kronik ağrı yoğunluğunda 4.45 puanlık azalma belirlendi.
Öte yandan, araştırmanın sonuçlarının yorumlanmasında “dikkatli” olunması ve varılan sonuçları doğrulamak için yeni araştırmalar gerektiği kaydedildi.
SAĞLIK
1 gün önceTÜRKİYE
1 gün önceTÜRKİYE
1 gün önceGÜNDEM
1 gün önceADLİ OLAYLAR
1 gün önceADLİ OLAYLAR
1 gün önceADLİ OLAYLAR
1 gün önce
1
Guterres, Kıbrıs görüşmelerini yeniden başlatmaya 'kararlı'!
1902 kez okundu
2
İran ülkenin güneyinde 10 trilyon fitküp gaz rezervi keşfettiğini duyurdu
1831 kez okundu
3
İnşaat Sektörüne “Özerk Yapı Merkezi” geliyor!
1812 kez okundu
4
Arıklı: Türkiye ile Bağlarımız Her Geçen Gün Güçleniyor
1271 kez okundu
5
HP tasarısının komiteye çekilmesi… Bakan Arıklı: Sağduyu galip geldi
547 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.