Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek Körfez’den ayrıldığını duyurdu.
Bakan Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri anbean takip ettiklerini dile getirip “Bölgedeki gemiler ve vatandaşlarımızla sürekli temas halinde bulunuyoruz.” dedi.
Son olarak 21 Haziran sabahı iki Türk gemisinin daha terkiyle birlikte savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldığını duyuran Bakan Uraloğlu, “Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşımız görev yaparken, söz konusu gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor.” açıklamasında bulundu.
Uraloğlu, paylaşımına şöyle devam etti:
“Her koşulda vatandaşlarımızın ve gemilerimizin güvenliği için gerekli tüm tedbirleri almaya devam ediyoruz.”
SAĞLIK
11 gün önceTÜRKİYE
11 gün önceTÜRKİYE
11 gün önceGÜNDEM
11 gün önceADLİ OLAYLAR
11 gün önceADLİ OLAYLAR
11 gün önceADLİ OLAYLAR
11 gün önce
1
Taşlamalar
219 kez okundu
2
Gündem olacak anket yayınlandı: İlk iki parti arasında yüzde 9 fark var
134 kez okundu
3
'Yasak aşk' iddiasıyla çifte cinayette yeni gelişme: Kıskıvrak yakalandı
126 kez okundu
4
Çöp kamyonun altında kalarak korkunç şekilde can verdi
112 kez okundu
5
'Yasak aşk' cinayetinde can veren Nurgül'ün cenazesini ailesi kabul etmedi
106 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.