Törende konuşan Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, emekliye ayrılan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan meslektaşlarıyla bir arada olmaktan onur ve gurur duyduğunu ifade etti. Polisliğin sadece bir meslek değil, aynı zamanda bir yaşam biçimi olduğunu vurgulayan Adalıer, emekliye ayrılan personelin de her zaman Polis Örgütü’nün ayrılmaz bir parçası olarak kalacağını belirtti.
Polis Teşkilatı’na vermiş oldukları özverili hizmetlerden dolayı, emekliye ayrılan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan tüm polis mensupları ile ailelerine teşekkür eden Adalıer, kendilerine sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir yaşam temennisinde bulundu.
SAĞLIK
10 gün önceTÜRKİYE
10 gün önceTÜRKİYE
10 gün önceGÜNDEM
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önce
1
Altından tarihi düşüş! Gram altın, çeyrek altın, ons altın kaç TL? İşte detaylar
1164 kez okundu
2
Korkuyorum !..
1088 kez okundu
3
Enver Bahçeciler’in Ağır Ceza Mahkemesi’ne havale edilen davası Savcılığın en önemli tanığını hazır edememesi nedeniyle askıya alındı
438 kez okundu
4
Sahibine Mesajlar
422 kez okundu
5
MAKSAT YANDAŞLARI KORUMA MI? YOKSA GÜNDEM DEĞİŞTİRMEK Mİ?
398 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.