
Güvercinlik-Çayönü yolunun düzenlenmesini talep eden bölge halkı bugün eylem yaptı. Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, bölgeye gelerek, eylem yapan vatandaşları bilgilendirdi.
Bakan Arıklı, “Eyleminiz için teşekkür ediyorum. Maalesef Kıbrıs’ta ağlamayana meme vermiyorlar” ifadelerini kullandı.
Uzun zamandır Güvercinlik-Çayönü yolunun gündemlerinde olduğunu belirten Arıklı, “Bilin ki bizim elimizde olmayan birtakım sorunlar çıktı. Burada bulunan dört tane köprü eski eser statüsüne alındı ve bu yüzden projeyi bir türlü başlatamıyoruz” dedi.
Erhan Arıklı, Karpaz-Manastır yolunu yapacak olan firma yetkilileriyle bugün bir görüşme yaptığını da açıklayarak, “Karpaz yolunu erteleyin Güvercinlik-Çayönü yolunu ele almalarını söyledim. Ayın 15’ine kadar makineler buraya getirilecek ve ay sonuna doğru da yol yapılacak” dedi, bölge halkına söz verdi.
Arıklı, bölge halkından herhangi bir engel çıkması durumunda destek istedi.
SAĞLIK
12 gün önceTÜRKİYE
12 gün önceTÜRKİYE
12 gün önceGÜNDEM
12 gün önceADLİ OLAYLAR
12 gün önceADLİ OLAYLAR
12 gün önceADLİ OLAYLAR
12 gün önce
1
Guterres, Kıbrıs görüşmelerini yeniden başlatmaya 'kararlı'!
2424 kez okundu
2
İran ülkenin güneyinde 10 trilyon fitküp gaz rezervi keşfettiğini duyurdu
2355 kez okundu
3
İnşaat Sektörüne “Özerk Yapı Merkezi” geliyor!
2338 kez okundu
4
Arıklı: Türkiye ile Bağlarımız Her Geçen Gün Güçleniyor
1732 kez okundu
5
HP tasarısının komiteye çekilmesi… Bakan Arıklı: Sağduyu galip geldi
567 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.