Yeni Sanayi Sitesi’nde Özbek Duman’a ait fabrikada, saat 15.30 sıralarında yangın çıktı. Kısa sürede büyüyen alevler, fabrikayı sardı.
ALEVLER BÜYÜDÜ
Yangının fuel oil bulunan depoya ulaşması ile alevler büyüdü. İhbar üzerine bölgeye Afet ve Acil Durum Yönetimi (AFAD), itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
FABRİKADA BÜYÜK HASAR MEYDANA GELDİ
Ekiplerin yaklaşık 1 saatlik çalışmasının ardından kontrol altına alınan yangın söndürülürken, fabrikada büyük çapta hasar oluştu. Yangında, yaralanan işçi Medet Bozbıyık (35) sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı. Bozbıyık’ın vücudunun bazı bölgelerinde yanıklar oluştuğu öğrenildi.
“HERHANGİ BİR CAN KAYBI YOK
”Yahşihan Belediye Başkanı Osman Türkyılmaz, yaptığı açıklamada, “Öğleden sonra savunma sanayi alanında faaliyet gösteren bir fabrikamızda yangın çıktı. Yangına, Yahşihan ve Kırıkkale belediyeleri ile MKE A.Ş.’ye ait itfaiye ve arama kurtarma ekipleri gelerek müdahalede bulundu. Herhangi bir can kaybı yok, o sevindirici. Arkadaşlarımız soğutma çalışmalarına devam ediyor. Allah bir daha yaşatmasın” dedi. (DHA)
SAĞLIK
10 gün önceTÜRKİYE
10 gün önceTÜRKİYE
10 gün önceGÜNDEM
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önceADLİ OLAYLAR
10 gün önce
1
Altından tarihi düşüş! Gram altın, çeyrek altın, ons altın kaç TL? İşte detaylar
1163 kez okundu
2
Korkuyorum !..
1079 kez okundu
3
Enver Bahçeciler’in Ağır Ceza Mahkemesi’ne havale edilen davası Savcılığın en önemli tanığını hazır edememesi nedeniyle askıya alındı
437 kez okundu
4
Sahibine Mesajlar
421 kez okundu
5
MAKSAT YANDAŞLARI KORUMA MI? YOKSA GÜNDEM DEĞİŞTİRMEK Mİ?
397 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.