Bolu Valiliği’nce orman yangınlarıyla mücadele kapsamında; 15 Temmuz ile 30 Eylül tarihleri arasında bir dizi tedbir uygulanacak.Buna göre, milli ve tabiat parklarında ateş ve mangal yakmak yasaklandı ayrıca ormanlara girişe izin verilmeyecek.
Tedbirler kapsamında; Yedigöller Milli Parkı’nda kamp amaçlı ateşli piknik yasaklanırken, Abant Gölü Milli Parkı ile Gölcük, Ayıkayası, Göksu, Beşpınarlar, Sünnet Gölü, Sülüklügöl, Karagöl ve Kargalı Gölcük tabiat parklarında sadece piknik tüpü kullanımına izin verildi.
Kentte ayrıca kamping işletmeleri haricinde; orman içinde ya da bitişinde kamp yapılması, çadır kurulması ve ormanlara yakın yerlerde düğün ve benzeri organizasyonlarda havai fişek, dilek balonu gibi yanıcı maddeler kullanılması yasaklandı.(DHA)
SAĞLIK
11 gün önceTÜRKİYE
11 gün önceTÜRKİYE
11 gün önceGÜNDEM
11 gün önceADLİ OLAYLAR
11 gün önceADLİ OLAYLAR
11 gün önceADLİ OLAYLAR
11 gün önce
1
Kent felaketi yaşıyor! Koca restoran akıntıya kapılıp yok oldu gitti
219 kez okundu
2
Meteoroloji’den kritik uyarı: Kuvvetli kar ve sağanak geliyor! Tedbirli olun
218 kez okundu
3
Meteoroloji’den kırmızı alarm: Kış fırtınası başlıyor… Bu bölgelerde yaşayanlar dikkat
211 kez okundu
4
İzmir’de sağanak hayatı olumsuz etkiledi! Derede mahsur kalan kişi kurtarıldı
177 kez okundu
5
ABD’de etkisini sürdüren fırtına ve kasırgalarda ölü sayısı 8’e yükseldi
160 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.