Erşangil: Eşitsizliğin kaldırılmasının zamanı geldi
HAKSEN Başkanı Salih Erşangil, kamu çalışanları arasında yıllardır süren maaş, barem ve özlük hakları eşitsizliği bulunduğunu belirterek, kamuoyunda “göç yasası” olarak bilinen düzenlemenin kaldırılması çağrısında bulundu.
“Yasa değişikliğinin yapıldığı tarihten önce girenlerle aradaki eşitsizliği kaldırmanın artık zamanı geldi.” diyen Erşangil, parça parça düzenlemeler yerine doğrudan söz konusu düzenlemenin kaldırılması gerektiğini ifade etti.
Erşangil açıklamasında “Polise yapılması düşünülen değişikliklerden; tüm kamu görevlilerinin de yararlanabilmesi için, bir bir yasalarda değişiklik yapacağınıza, direkt olarak göç yasasını kaldırınız. Böylece sadece polis teşkilatına değil, herkese bir faydanız dokunur.” dedi.
Erşangil, kamuda aynı işi yapan çalışanlar arasında farklı maaş ve hak rejimleri yaratılmasının adaletsiz olduğunu belirterek, tüm kamu görevlileri için eşitlikçi ve bütünlüklü bir düzenleme yapılması gerektiğini savundu.